Wednesday, May 16, 2012

Guru.

Selamat Hari Guru buat semua guru di Malaysia!

Terima kasih kerana mendidik saya,

Tadika Montessori Putra Puteri (1998)
SK Dato' Wan Ahmad (1999-2004)
SMK Agama Arau (2005-2009)
Darul Quran, JAKIM (2009-2010,separuh jalan,keh3)
International Education Centre,INTEC (2010)
Jordan University of Science and Technology, JUST (2010- sekarang)

Dan yang paling penting,
Rumahku Syurgaku (1992-sekarang)

Guru yg paling hebat di mata saya adalah....



              mama dan abah!! XD

Mereka berdualah yg telah mendidik saya dgn sempurnanya. 
Mereka berdualah yg telah mendidik saya erti hidup di dunia,
Mereka berdualah yg telah mendidik saya menjadi hamba Allah yg sebaiknya. 


Jasamu akan ku kenang selama-lamanya.
Menjadi anak yg soleh itu yg utama! XD
Love U both, mama dan abah. 






No comments:

Post a Comment